(anti) social punks......další kktina w rádobypankerskejch palicích

10. srpna 2008 v 22:48 | Zewlprincess
Tagže hned úwodem: Co wlastně pojem "social punks" znamená? Pro ty, co to newědí bych použila definici jedný nejmenowaný osoby, hrdě se prohlašující za "anti social punk", která o tzw. "social punks" twrdí: cituju → "Tyhle socky já přímo nesnášim a už wůbec je nepowažuju za pankáče. Těmahle možná tag pohrdám a pliwu jim do xichtu. Ostudy punku !!!". Mno a teď už ta její definice tzw. "sociálních pankáčů", na kterou už asi wšichni čekáte...
  • nakupujou přewážně po bazarech, sekáčích a u wietnamců...... a podle toho taky tag wypadaj
  • nemaj internet a prachy na CD taky ne, takže kwalitní hudba jim asi nic neřiká
  • choděj jen na akce we swym okolí a eště zewlujou na wstup
  • kolikrát nemaj gde spát, tag chrápou wenku
Ne zrowna obwyklý téma co? Ale možná ste si už wšimli, že je to něco jako reakce na wirtuální rozhowor s wýše uwedenou "anti social punks". Tohle téma sem si wybrala proto, že w poslední době mě demence některejch "pankáčů", respektiwe "pankerek" fakt dostáwá (wiz. třeba ty žblebty wejš označený kurzíwou).
Na to, že pankáči už nejsou jedna welká rodina, jak zpíwaj Kohouti sem si už docela zwykla, takže mě takowý ty různý hádky a dohady typu "gdo je wětší pankáč, gdo zas pankáč neni..atd. atd. ani moc nepřekwapujou, ale to, že se i w řadách pankáčů najde něgdo, gdo posuzuje pankáče podle drahejch, značkowejch hadrů bo podle toho, kolik peněz má we šrajtofli, tag to mě jako fakt kotlí. Nechápu, jag něgdo takowej může o sobě wůbec říct, že je punk. takowejhlema sračkama se totiž zabejwaj wětšinou šamponi bo podělaný pozérky, pro který je punk jen blbá móda a způsob, jag wypadat drsně.
A co se týče mě a tzw. "social punks".... Myslim, že posuzowat gdo je a neni pankáč podle toho jag drahý má hadry atd. je prostě demence.....punk přece neni o hadrech a ani nigdy nebyl... A nawíc ne každej co si nemůže dowolit utrácet několik tisíc za hadry w předraženym Metalshopu a jinejch E-shopech
A co se týče toho,gdo je punk a gdo neni... Pro mě je stokrát wětší frajer pankáč, kterej příde na koncík, wyzewluje sina wstup, a potomco se wožere jag howado odpadne něgde wenku na lawičce než nějaká posraná nafoukaná pozérka, která má zazobaný rodiče, tag si za jejich prašule nakoupí značkowý hadříky a myslí si, jag neni drsná... Jo jinag, párkrát sem taky šla na koncík oupe bez peněz a downitř sem se dostala taky jen tag na zewlačku, tagže gdyž za mnou příde na akci něgdo s tim jestli bych mu nepřispěla na wstup, tag gdyž budu moc, tag klidně přispěju...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Klikni...

KLIK

Komentáře

1 Nikolena Nikolena | Web | 11. srpna 2008 v 6:44 | Reagovat

Já si dražší hadry můžu dovolit, tak je nosím. ;) To, že nevypadám jako punkerka, mě nesere, věřím, že ještě existujou lidi, který podle vzhledu neposuzujou. Někdo zase může vypadat jako pankáč, ale jinak nemusí mít s punkem nic moc společnýho. Věř, že znám i pár lidí, který bych nikdy na punkery netipovala, ale pankáče s čírem, stahovákama a koženou bundou by mohli strčit do kapsy.

2 Fífa Fífa | Web | 11. srpna 2008 v 21:21 | Reagovat

Nevim je to o postoji každýho člověka. Ale posuzovat podle hadrů a těch ostatních sraček... To už je skoro jak náckové co souděj podle barvy pleti...

...Já sem spíš hrdá na věci co si udělám sama.. baví mě to a nemá to každej...

3 immodest immodest | Web | 12. srpna 2008 v 16:51 | Reagovat

punkáč může mít zazobaný rodiče, může mít drahý hadry...punkáč může bejt úplně bez peněz, nemít absolutně na nic, jen občas na chlast a zevlovat na vstupy a mít hadry ze sekáčů..punkáč může bejt bohatej třeba s vejškou..punkáč může chodit v růžovym tričku..na tomhle vůbec nezáleží, ten člověk se má nejdřív poznat osobně, zjistit jakej je a znát jeho názory a pak se teprv může soudit...

já osobně mám hadry spíš levný, i ze sekáčů, ale občas když si našetřim, tak nepohrdnu tričkem třeba z punkstoru ;)..ale o tohle fakt nejde, je to k smíchu ty lidi, co to podle toho souděj :D

4 OiPig OiPig | Web | 12. srpna 2008 v 19:59 | Reagovat

Jé já sockuju skoro furt, nestalo se jednou, že bych si vysockovala třeba 300 :D a popravdě jsem na to pyšná :D ale zas takový ty totální socky, který jsou líný makat, sockujou a když se mu prostě omluvíš že sám nemáš prachy, jsou schopný ti rozbít hubu... :-/

5 mihi ☺ mihi ☺ | Web | 14. srpna 2008 v 12:13 | Reagovat

Dobrý názory..

6 Skinsheads and punks Skinsheads and punks | 19. srpna 2008 v 19:23 | Reagovat

Tady nejde ohadry. Tady o to že když je zdrávý tak do práce ne vleze a pak má ještě tu drzos že otravuje odobráky. Nejradši bych takové socky skopal najednu hromádku. Dřu se jak kurwa abych se měl dobře ne abych, ne aby vydělával na takové krypli.

7 Skinsheads and punks Skinsheads and punks | 19. srpna 2008 v 19:27 | Reagovat

http://www.youtube.com/watch?v=-SdQSyr8CFE&feature=related

8 KaT KaT | Web | 20. srpna 2008 v 17:12 | Reagovat

Naprosto souhlasím.. Zezačátku to vypadá, jakože s tím názorem souhlasíš a já si jen říkám, kurva kde jsem se to zase ocitla.. Ale né:]

Punk je snad sakra tolerance a tak dále, ne? Tak proč řešit sračky.. Jde o to co má člověk v srdci ;)

A halvně mi řekni co je metalshop za metalshop.. Kdžy se to tam poslední dobou jen hemží značkama jako DC, Etnies a spol.. =/

9 nwm nwm | 20. srpna 2008 v 19:30 | Reagovat

Jako Ale to že někdo nakupuje u čongů neni nic zlýho..Každej nevydělává..a ty kdo odsuzujou lidi jen podle toho jak vypadaj bo jak se oblíkaj sou fakt ubohý...

10 Protekk Protekk | E-mail | 28. srpna 2008 v 1:45 | Reagovat

haha jako řešit kdo jak chodí na punk oblečenej je přehnaný,tohle řešej diskofiláci kdo přišel na disko jak oblečnej,nezáleží na oblečení ale na tom zdaly berete punk jen jako hudbu nebo vám dává i smysl života a neberete to jen jako texty vypuštěné do vzduchu,v undegroundové hudbě musíte hledat víc než jen text,ale pointu a smysl toho všeho co se vám tou hudbou snaží říct...takže stay undeground:) A

11 pavianka pavianka | 16. září 2008 v 12:21 | Reagovat

dobra diskuze.... oni obcas "congove" maj lepsi hadry nez ve znackovejch kramech.. beztak je to vsechno z ciny za levnou pracovni silu a kupuje se jen ta znacka... ale v dnesni dobe to je stejne tak ze kdo nema znackovy hadry tak neni in...

12 Elysia Elysia | Web | 16. září 2008 v 14:22 | Reagovat

souhlasím a myslím že už to nemá smysl komentovat páč bych jen zopakopvala co už tu řečeno bylo, takže jen chválím , moc pěknej článek

13 bob bob | E-mail | 18. října 2008 v 21:50 | Reagovat

dalsi howno co tydy zas placla nijaka dylinka punk byl je a bude o tom lidi nasrat a wipadt originlne takze kdyz si kytarista z pistoli hodil na hlawu kapesnik do tejdne to mela pulka anglie proc ?protoze to bylo originalni a wychazelo to ze strerotipu a tyhle lidi co pisou takovyhle nazor je soicial nema na wstu !hele je to obcas lepsi wsechno si nekoupis za prachy treba kamose  a na ulici jich najdes kdyz ti nikdo da napitnebo neco  proste punk je styl a swobodaaaaaaaa i boj

14 madamme madamme | Web | 21. listopadu 2008 v 1:17 | Reagovat

prave presne toto punk NIE JE... aj by som sa rozpisala, ale SKODA RECI vobec sa nad tym pozastavovat...

15 klárina klárina | Web | 11. února 2009 v 13:51 | Reagovat

To oblečení u punku je hodně sporná věc teda aspon podle mně. Když někdo kupuje v punkových šopech každou kokotinu a vypadá jak největší punker tak i tak může mít v hlavě vymetené,ale může to být i člověk co se mu to jen líbí všechno to je otom dřív člověka poznat než odsoudit...Pro mně sou punkové hadry všechny, když si je náležitě upravíš dle svého. a otom to je vyjádřit tím svůj názor a nenechat se oblbnout oděvními společnostmi. I takové ,,punkové´´obchody natobě vydělávají.

16 f.o.a.d! f.o.a.d! | 13. března 2009 v 18:43 | Reagovat

nesnášim nádražácký rádoby punkový socky! jasně já nemám značkový hadry, přijde mi to jako blbost, to si radši našetřim peníze a jedu někam dál na koncert... mám hadry třeba ze sekáče který si pak doma přešiju a tak ale vážně nesnášim ty šmucky co maj tu drzost zeptat se mě, jeslti nemám drobák, jsou snad zdravý tak ať jdou makat ne?! hmmm to by se mi taky líbilo, celej den nic nedělat a dostávat za to nic nedělání prachy...kdyby šli radši makat, stejně většina z nich neví o punku nic, maximálně tak znaj kapelu casualties //nic proti nim// kterou maj natisklou na poflusaný, roztrhaný, krabicovym vínem politý mikině!...a to s tim chodit na koncerty zadarmo....dělali jste už někdy koncert?! myslíte že to je ok chodit tam zadarmo?! mám spoustu kámošů pořadatelů a taky bych jim mohla říct ať mě pustěj zadarmiko, ale ksakru dyť oni z těch koncertů nemaj většinou žádný prachy, oni ty koncerty dělaj pro nás, daj do toho prachy a chtěj jen minimum aby se jim to vrátilo, teda alespoň co já znám férový punx....kdyby každej šel zadarmo tak tady nebude ani jeden koncert, nemyslete si že někdo zaplatí x tisíc jen tak aby mohly socky jít zadarmo kuk na nějaký kapely...to je to tak těžký najít si třeba brigádu, a dát těm našim hodným pořadatelům pár korun, stovek na koncert?! zamyslete se nad tim trochu, na socku by si mohl hrát každej...

17 f.o.a.d! f.o.a.d! | 13. března 2009 v 18:46 | Reagovat

nádražácká šmucky jsou ostudou punku! pak nemaj mít lidi o punkáčích předsudky a špatný mínění, když viděj ty rádoby punkáče válet se na nádru...a co nás s nimi spojuje?! nanejvíš pár pyramid nebo placek...je mi z toho fakt zle, je to ostuda, punkáči maj provokovat, né dělat ostudu ostatním...

18 majk majk | 15. března 2009 v 17:48 | Reagovat

pankáč je ten co tu hudbu poslouchá a nemusí se oblíkat ja zevlák na tom nic neni

19 Gairy Gairy | 24. března 2009 v 15:41 | Reagovat

For Fífa::::: Mno on ten unk docela je o tom ze sou ankaci naciste vies?

20 Lemmy Kilmister Lemmy Kilmister | 9. dubna 2009 v 19:18 | Reagovat

Punkáčům je jedno co maj na sobbě hlavně že poslouchaj tu opojnou hudbu typu Sex Pistols Pistols,Dead Kennedys nebo Ramones ale nesnáším ty z polviny diskanti a z poloviny "punkeři" co poslouchaj Sum 41,Simple Plan a podobný Komerční Pop Rockový sračky a hrajou si na hrozný punkáče

21 gee gee | 13. května 2009 v 21:56 | Reagovat

ostuda punkacu?co to je za picovinu?kazdej punkac at uz je jakejkoliv, se ma posoudit podle toho, jakej je clovek, a ne jestly somruje prachy a hadry ma ze sekace..no aco?tak na to proste nekdo nema, nekdo nema bohaty rodice, alee zase ma viru v punk, takovej punkac muze mit vejsku, deti, ale porad nebude zazobanej na drahy hadry z punkshopu..nevim jak nekdo takovouhle picovinu mohl vyslovit, a zprominutim:podle meho to musel bejt peknej kreten.

22 Neřeknu Neřeknu | 25. června 2009 v 16:13 | Reagovat

Vše okolo panku je hnus

23 Luuuca Luuuca | 15. července 2009 v 22:21 | Reagovat

Tak ideologii punk je anarchie, coz znamena bezvladi.Odpor spolecenskymu nastaveni a chaos.Punk uz u svyho vzniku nelpel na hadrech...proste navlec na sebe cokoliv, hlavne co nejvic rozervany a okovany.To ze ted je z toho nejaka moda a znackovy kramy na to.. je proste uplne protiideologii punk.Jsou lidi kteri si na punkace hrajou a kupuji si tyhle hadry a chodej dokonce do prace. Ale pravej punkac nepracuje, smrdi, nema moc zubu, bydli v kanale, zevluje a totalne attackuje tuhle spolecnost.Pravej punkac taha triko tak dlouho dokud z nej nespadne samo, takze nechapu proc tu resite sekace..))Nekdo si vybral pracovat a zit v pohodli a nekdo zevlovat, kazdyho volba...))

24 ?! ?! | 24. srpna 2009 v 14:01 | Reagovat

Tak jako je logický, že když jedu na akci, tak potom spím kde se dá a nejdu si zaplatit pětihvězdičkovej hotel. Hadry nosím takový, na který mám prachy, takže proč ne třeba ze sekáče? A lidi jezděj na akce i kvůli ostatním známejm lidem, a ty potkaj i když nemaj na vstup, stejně si tam vždycky dáš nějaký to pivo, takže nějaký prachy tam tak jako tak necháš. A jak píše f.o.a.d! že punkáči maj provokovat a ne se válet na nádraží, tak by mě zajímalo čím víc můžeš provokovat než tím, že se válíš na nádraží? Prostě neřeště takový pičoviny! - aby sme nakonec numuseli chodit na fes'táky ve vobleku s kravatou, aby sme neurazili nějaký nóbl punkáče, když se to někomu nelíbí ať de na diskotéku!

25 punx punx | E-mail | 18. září 2009 v 17:32 | Reagovat

zdravim tu suprovou osobu ktera to tam vsem natřele!!!! jen tak daáááááááááááááááál

26 Babsi † Babsi † | Web | 16. prosince 2009 v 19:13 | Reagovat

Máš dobrý názory, nejen v tomto článku.

27 Jája Jája | 25. března 2010 v 14:52 | Reagovat

No....zajímavá debata... Pokud se ti libi ideologie punku ... hudba a vše okolo.... nemusíš smrdět kanálama ne ? Sem punkerka a nemsrdim kanalama... ale ziju tim... nezálaeží jestli vypadáš jako punkáč ... stačí když to máš v srdci... proste toto tema se bude resit porad dal do nekonecna... Jinak PUNKS NOT DEAD...

28 The Casualties The Casualties | 22. září 2010 v 22:58 | Reagovat

Skvělej článek

29 Police bastard Police bastard | 25. listopadu 2010 v 11:48 | Reagovat

[13]:
Akorát, že kapesník si na hlavu nehodil kytarista, ale zpěvák, byl to totiž Johnny...

30 Police bastard Police bastard | E-mail | 25. listopadu 2010 v 11:51 | Reagovat

Mimochodem, největší punkáči jsou ti, co se dohadujou na internetu;) PS: ano, s urážkou...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama