Punkowá "móda"

8. srpna 2007 v 14:37 | Petraa
"Fůůůůj pankáči !!! Tag tyhlety lidi nejsou nic jinýho než jen obyčejný socky a špíny, který se nemejou a smrděj, jako by práwě wylezli z popelnice. Mno fuj a koukejte na ty holky....Žblé, to jejich líčení - wypadaj jako nějaký kurwy a to tričko, neni náhodou od wietnamců? Mno fuj..."
MNo tag hromadu těhle nesmyslů a eště spousty dalších můžete slyšet z hub diskantů, šamponů a podobnejch "chytráčků" docela často. Jako nechápu jag může něgdo něco takowýho wůbec wypustit z huby... Copag to, že nenosej gel na hlawě, nejsou oblíknutý podle poslední módy, nenakupujou w drahejch značkowejch obchodech a nepředháněj se w tom, gdo má lepší a dražší hadry z nich hned dělá špíny?! Sakra proč?! Co je špatnýho na tom, že má člowěk swuj styl, kterym se snaží šokowat a odlišit se od ostatních, který sou w podstatě stejný?! Odpowim si sama - NIC. A pokud se jedná o ceny punkowejch hadrů, tag se koukněte třeba na metalshop, bo jinej z punkowejch obchodů a zjistíte, že ceny taky nejsou zrowna nejnižší... A nákupy u wietnamců, w sekáčích...apod. - proč ne? Rozhlídněte se kolem sebe a uwědomte si, kolik takowejhle šamponů, diskantů atd. tam nakupuje taky, ale styděj se za to a tudíž to okolí nepřiznaj. Místo toho to maskujou za takowýhle kecy, kterejma se akorát serou do ostatních. Tag se nad tim třeba zkuzte jen trochu zamyslet, možná si ledacos uwědomíte a přestanete pag mlít takowýhle howna.
Jo a eště takowá menší wsuwka... To, že se člowěk owěsí nášiwkama, koupí si křiwáka, roztrhá si kalhoty a udělá číro z něj pankáče rozhodně nedělá !!! Řekla bych, že punk je o něčem jinym než jen o hadrech ...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Klikni...

KLIK

Komentáře

1 WP-girl!!88 WP-girl!!88 | 10. srpna 2007 v 16:24 | Reagovat

zajimavej clanek...:-)

2 Zewlprincess Zewlprincess | 10. srpna 2007 v 20:19 | Reagovat

TO WP-GIRL!!88:

Díky a to mam brát jako kritiku nebo jako pochwalu? :-D

3 elly elly | Web | 14. srpna 2007 v 0:17 | Reagovat

no tak to je zatraceně pravdivý...o mě celý město řiká, že jsem feták, prostě že furt frčim, přitom jo, zahulim si ale nic vic...a jenom proto že nosim barevnou hlavu a dejme tomu roztrhaný kalhoty, nášivky, stahováky, palestinu atd., všichni zname...proste lidi jsou všude stejný

4 Zewlprincess Zewlprincess | 16. srpna 2007 v 11:01 | Reagovat

TO ELLY:

některý lidi sou fakt mrdky...

5 elly elly | Web | 25. srpna 2007 v 1:31 | Reagovat

nektery jo, ale stejně tak neuznávám odsoudit šampona jenom protože je šampon, to je to samý

6 Zewlprincess Zewlprincess | 25. srpna 2007 v 11:45 | Reagovat

TO ELLY:

Jasný, to chápu, ale zase uznej že wětšina šampoňáků si wo to wyloženě koleduje. Samozřejmě neřikám, že se mezi nima nenajdou i wyjímky, ale prostě wětšina z nich sou fakt namyšlený arogantní rozmazlený blbečci.

7 ESO_Pitbul ESO_Pitbul | 29. srpna 2007 v 15:21 | Reagovat

hm přehnaný fakt goot nejlepší blog kterej jsem kdy čet

8 Jitullepunx Jitullepunx | Web | 21. září 2007 v 1:57 | Reagovat

mno...a to ve wikipedii nebylo, že číro znamená (nebo spíš kdysi znamenalo) hrdost? ;)

9 Zewlprincess Zewlprincess | 21. září 2007 v 6:51 | Reagovat

TO JITULLEPUNX:

Fakt jo? To sem ani newěděla... ale jestli má číro znamenat hrdost, tag sem toho názoru, že by bylo možná lepší, gdyby ho pár lidí shodilo, wíš na koho narážim ne? .... ;-)

10 Heroin Heroin | Web | 21. září 2007 v 16:24 | Reagovat

no tak já si myslim že punkáči sami o sobě řikaj že sou špíny a tak..já to o sobě taky řikám:D

11 Zewlprincess Zewlprincess | 22. září 2007 v 11:41 | Reagovat

TO HEROIN:

Já bych zase řekla, že jag který...

12 Lady Crow Lady Crow | Web | 13. listopadu 2007 v 12:33 | Reagovat

mno...tak podla mna je blbost hodnotit cloveka podla toho ako sa oblieka a podobne, pretoze nie vzdy oblecenie vypoveda o povahe cloveka...ja som pnukerka a som na to hrda, ale skutocne nevidim nijaky blizsi zmysel rebelii a hadkam s hoppermi o retaz (i ked pravdu povedat, i ja sa s nimi hadam :D)....ale je podla mna ubohe urcovat modu a ece ked mi niekto povie ze punk je staromodny (mimoxodom, autorom tohto nezmyselenho vyplopu bola moja BABA) tak by som festy rada vrazdila, pretoze isto necem spadat do nejakeho trapneho priemeru EMO, pricom pointa zivota take cloveka je v stazovani sa a samovrazdne.....vo vsetkyx smerox, ked si punk porovnam s inymi stylmi, je mi ooooovela blizsi a sympaticejsi......koniec dlheho monologu

13 Jitullepunx Jitullepunx | Web | 13. listopadu 2007 v 23:33 | Reagovat

Ach takovejch posranejch lidí co hodnotěj podle vzhledu je kurva moc! Vystřílela bych to.

14 Zewlprincess Zewlprincess | 18. listopadu 2007 v 15:15 | Reagovat

TO JITULLEPUNX:mno jako halda, mě nedáwno učitelka sprcala kuli nášiwkám... Prej nebude koukat na pozadí, gde je wulgární nápis "fuck off" :)

15 Zewlprincess Zewlprincess | 18. listopadu 2007 v 15:18 | Reagovat

TO LADY CROW: mno s tim, že oblečení wypowídá o powaze člowěka bych taky nesouhlasila, podle mě se i sebelíp oblečenej člowěk může chowat jako prase :)

16 Kity Kity | 18. listopadu 2007 v 20:28 | Reagovat

Souhlasim s tebou Zewl..desne me stve kdyz lidi nekoho hodnotej podle toho jak vypada aniz vedeli jakej ten clovek doopravdy je..jako uvnitr sebe..lidi videj punkace a hned si reknou-joo to sou ty fetky co se valej po nadrazich a zebraj o kazdou korunu..joo mozna jich par takovejch je..ale ne vsichni a to by si lidi meli konecne uvedomit..jsou totiz punkaci a punkaci..stejne tak jako jsou jiny lidi s jinejma nazorama a stylama..ti reknu co s emi ted nedavno stalo..jela sem v tramvaji a protoze nikde nebylo misto tak sem si jednoduse stoupla a chtla tyce..a prede mnou sedela takova zenska-klasika proste starsi baba dokonale oblecena..ted koukam jak si me prohlizi od hlavy az k pate a pak jen koukam jak si svoji kabelku tahne k sobe a staci se k okynku..tohle me fakt dostalo..musela sem se zacit smat protoze jinak na to reagovat ani neslo..mnoo ale lidi sou ruzny a cim vic lidi me bude odsuzovat za to jak vypadam tim vic je budu provokovat protoze tahle dnesni komercni spolecnost je banda zkurvenejch lidi bez trocha tolerance..

17 88 88 | 1. prosince 2007 v 19:58 | Reagovat

no, tak každýho věc co vyznává, k vám se zrovna nepřiklánim, spíš k tý druhý straně ale je to má věc... jediný co mi vadí sou drogy.... sám toho mam dost za sebou a je blbost si myslet že budete víc svobodný když budete fetovat, naopak, budete ještě víc svázaný protože když začínáte s fetem máte prachy, pak? pak budete krást a nakonec chcípnete... myslim že to za to fakt nestojí... nepřišel sem rejpat protože mam kámoše z vašich řad a dokonce i manželku od vás.....

18 Hanz B&H Hanz B&H | 3. ledna 2008 v 20:58 | Reagovat

co je punk, za co bojujete? za svobodu? fetem? řek bych že nic moc

19 punk is good-zakazany ovoce nej...... punk is good-zakazany ovoce nej...... | 3. ledna 2008 v 21:56 | Reagovat

ty spicence si myslis ze si chytrej ze na nas buzdes vytahovat naky sracky

punk je nejlepsi a kdyz se ti to nelibi tak sem nelez

20 punk is good-zakazany ovoce nej...... punk is good-zakazany ovoce nej...... | 3. ledna 2008 v 21:56 | Reagovat

dobrej blog!!!!

21 pítr pítr | 3. ledna 2008 v 22:59 | Reagovat

Hanz B&H:

  hele asi ti to reknu taghle punk za nic nebojuje za zadnou svobodu ani nic takovyho, nejsme zadny politici bo nackove (my nebudem behat se zbraní vruce a vtírat nekomu nase nazory at si kazdej mysli to svy jen at se nesere do druhejch) ......punk je proste svobodnej zivotní styl, nic víc nic min.....deláme si co uznáme zavhodny mi sami a ne to co nám nekdo prikáze.......trosku se zamysli a naví vo punku vís asi tolik jak moe babka tag nás laskave nepoucuj........já osobne nechci svet nejak mnenit bo tag neco jen si ho trosku uzít.......a kdyby nebylo spousta lidí vypatlanejch jako ty tag se dá zít i v pohode

22 Hanz B&H Hanz B&H | 9. ledna 2008 v 19:47 | Reagovat

pítr: moje mladá byla tvrdá punkerka, taky uznala že je to kokotina. máš vůbec nějaký představy co chceš od života? užívat si? to můžeš i tak a nefetovat. moje bejvalá patra vychcípala protože fetovaly, nejsem tady od toho abych prudil neboj

23 Zewlprincess Zewlprincess | Web | 9. ledna 2008 v 20:48 | Reagovat

to Kity: mno tag to s tou ženskou je fakt wostrý... a co se týče tý pohnilý komerční společnosti plný zkurwenejch lidí bez trocha tolerance...mluwíš mi z duše holka. Podle mě dneska lidem záleží akorát na tom, aby nějak wypadali před ostatníma a zapadli do dawu. A gdyž holt něgdo do toho jejich dawu nezapadá a snaží se odlišit, tag je podle nich buď feťák, hajzl a nebo takowý to diskantama oblíbený slowo "out"...

to 88: jj, to co uznáwáš je čistě twoe wěc, taky ti to tu nigdo brát nebude... :) A k tomu fetu... Podle mě to, že je člowěk pankáč, hned nemusí znamenat, že je feťák, což by ti snad mohli potwrdit i twý kámoši s manželkou...Zase ale neřikám, že musej bejt oupe čistý... Třeba já znám hodně pankáčů co nefetujou, ale dost těch co si dáwaj... Podle mě je to tag 50 na 50...

to punk is good-zakazany ovoce nej......,: díky za pochwalu, ale příště to zkuz pls bez těch urážek, protože si myslim, že proti tobě nigdo neřek jedno jediný hrubý slowo, tagže oslowení "spíčenec"  neni až tag oupe na místě ;),

24 pítr pítr | 9. ledna 2008 v 21:16 | Reagovat

jo predstavy mam a hele nejsem zadna fetka boco...jo hulim vobc

as se zkalim, ale dobre vim co delám coz tvoji kámosi asi nevedeli....a pochybuju ze ty mi reknes proc  a kvuli cemu si na svete ty...to nevi nikdo a kdyby se nesnazila takova spousta lidi porád nekoho ovlivnovat a vnucovat hovadiny co si myslej oni a misto toho se zamysleli nad sebou tag je to onecem jinym.....a jestli tvoe parta vychcípala kvuli drogam tag stim museli pocítat pze kazdej si sklidí co si zasel

25 Zewlprincess Zewlprincess | Web | 9. ledna 2008 v 21:18 | Reagovat

to Hanz B&H:

heleď promiň,ale widíš tady z těch příspěwků jeden jedinej náznak toho, že by Pítr fetowal? Já teda ne...

A jag už bylo řečeno, punk za nic nebojuje (na boje, hádky a řešení sraček sou tady jiný lidi, ne pankáči).... Punk je prostě o tom, že má člowěk swoe wlastní názory za kterejma si stojí, chowá se swobodně a nenechá se owliwňowat od ostatních, tag jako to dělaj třeba šampóni (wiz. ty jejich módní trendy, rozlišowání wěcí na "in" a "out", snaha zapadnout do dawu a zalíbit se ostatním - z čehož se potom klube neoriginalita, přetwářka, neupřímnost a beznázorowost). A ty drogy....já sem toho názoru, že ať si každej dělá co chce (třeba i fetuje), hlawně gdyž je w pohodě a necpe to ostatním. Kazí přeci žiwot a zdrawí jen sobě ne? Feťáky nějak neobhajuju, ale ani neodsuzuju, protože to že člowěk hulí tráwu, sem tam si dá tripa, houbičky...atd, to si myslim že je docela eště w pohodě, horší sou už takowý ty prasata co si ty swinstwa bouchaj do žil, házej wšude použitý stříkačky, přepadáwaj ldi aby měli na fet atd. - takowý bych wystřílela!!!

26 Hanz B&H Hanz B&H | 10. ledna 2008 v 18:49 | Reagovat

Zewlprincess: jo tak v tomhle s tebou s těma troskama... hele, byl sem jeden z tý party, tudíž vim co fet je a kdyby mě kluci nevytáhly ze sraček a pak ty vyfetovaný cikáni mě skoro nezabily, tak sem byl nejspíš mrtvej... možná si četla na KKK co sem psal jako první, tak víš co a jak, tak snad i ty se dokážeš vcejtit jinak hanz28 (sorry tam za to, ale ve mě pumpovaly nervy).....

pítr: hele já to nevěděl co dělam, bylo to něco novýho, nepoznanýho a nabídly mi to starší tak paráda, to bude super... bum a lítal sem v tom (ale nestřílel sem si) ... takhle to řeknu, sem co sem z nenávisti, pomsty všechno vyplívá ze všeho....

27 Hanz B&H Hanz B&H | 10. ledna 2008 v 18:51 | Reagovat

punk is good-zakazany ovoce nej...... : a ty se neser kreténe

28 Hanz B&H Hanz B&H | 10. ledna 2008 v 20:35 | Reagovat

zewl, blbě sem to napsal, že přesně tak naložit s těma troskama, vyrvat srdce z těla a sežrat, žádnou úctu

29 Hanz B&H Hanz B&H | 2. února 2008 v 22:05 | Reagovat

Zewl: žiješ ještě?

30 Zewlprincess Zewlprincess | 5. února 2008 v 18:18 | Reagovat

Hanz B&H. jj jasný, akorát sem blog dlouho neaktualizowala...mno k těm drogám asi taghle: Gdyž už si sem tam člowěk něco dá, tag by měl owládnout on ty drogy a nenechat se owládnout od nich...

31 Hanz B&H Hanz B&H | 5. února 2008 v 21:59 | Reagovat

Zewlprincess: jenže to bejvá naopak, sama mi dáš za pravdu... hele, nejhorší je že pak někdo neví co dělá. v mim případě se mu to pak hodně tvrdě vymstilo, když se mi pokusil znásilnit holku.

32 Zewlprincess Zewlprincess | Web | 6. února 2008 v 12:06 | Reagovat

Hanz B&H: jj, řikám to sice nerada, ale wětšinou to tag fakt bejwá... Podle mě je to jen otázka wůle

33 Hanz B&H Hanz B&H | 6. února 2008 v 17:38 | Reagovat

Zewl: nevim  no, jesi je to po nějakym roce smažení jen otázka vůle. nejhorší ja že vim co to je a neni to nic příjemnýho

34 Zewlprincess Zewlprincess | Web | 6. února 2008 v 17:45 | Reagovat

Hanz B&H: hele o drogám wim taky swoe, nekecala bych o tom, gdybych nějakou tu zkušenost neměla....

35 Hanz B&H Hanz B&H | 6. února 2008 v 22:15 | Reagovat

zewl: já taky ne ;-) taky bych o tom nemluvil. ale otevřely mi oči ty svině a pak sem viděl svět až moc ostře, probral sem se ze sna a taky ze mě udělaly to co sem teď....

36 Hanz B&H Hanz B&H | 14. února 2008 v 16:06 | Reagovat

http://s6.bitefight.cz/c.php?uid=77017

:D

37 Hanz B&H Hanz B&H | 14. února 2008 v 20:54 | Reagovat

Zewl: poď sem upír :D

38 Gabča Gabča | 20. února 2008 v 21:15 | Reagovat

přesně nej.blok.,....Co jako ikdyby sme byli špiny vole tak nejdřív co udělám je,že rozkopu diskanty a samponaky za ty jejich pojebany keciciky..Proste punk forever a tak to zustane 4ever

39 Hanz B&H Hanz B&H | Web | 21. února 2008 v 18:44 | Reagovat

Gabča: mno nevim nevim jesi to máš v popisu práce někoho rozkopávat ;-) podle toho co řikala moje holka je, že punkáč má srát na všechno a žít podle sebe ;-) a nemá v popisu práce někoho mlátit to ee

40 Marcci Marcci | 28. srpna 2008 v 11:35 | Reagovat

Fakt good článek.. Dost povedný!!..A ta vsuvka na konci..No ne así..Tak to je upo přesný...Fakt super blog!!...A šampóni..Prostě neřešit..To je jediný řešení, každej je nějakej..

41 Nikolena Nikolena | Web | 29. srpna 2008 v 10:19 | Reagovat

No jo, předsudky byly a budou. Bohužel.

Docela mě štve, jak si lidi myslej, že všichni pankáči fetujou. Jo, znám hodně pankáčů, který si to dávaj, ale znám hodně i těch, který ne. Záleží to na povaze a názoru onoho člověka.

A úplně souhlasím s tím posledním odstavcem Jako pankáč se, přiznejme si to, umí oblíct každej. Málokdo už ale dokáže, že to má i v srdci a hlavně v hlavě.

42 old school old school | 23. října 2008 v 16:40 | Reagovat

pro me je punk osobni uspokojovani cihosi osobni svobody i kdyz to neni vzdycky ,obcas me z tech lidi co me ocucujou bolej oci a zveda se mi z nich kejbl doufam ze se to casem zase zlepsi je to  vo zvyku a myslim si ze to obleceni taky hraje svou velkou roli obycejnej clovek by se takhle nikdy nevoblik protoze by to nesnes.posledni dobou ale sleduju ze treba v praze uz vubec pankare nepotkavam samej diskous nebo hip hoper to uz sme snad vychcipali?me to tak docela obcas pride:-)zatim

43 OiSchnit OiSchnit | 18. prosince 2008 v 10:07 | Reagovat

Mas sice pravdu ze to neni o oblikani ale i to v tom hraje roli.Podle me je to tak ze pokud se clovek nekam radi at uz je to punk,skinhead,EMO...to je fuk tak se podle toho oblece...proste to tak na svete je a rek bych ze se to nezmeni a ja osobnesi myslim ze takhle je to dobre...Ja treba posloucham Oi! a SKA a to ze me nedela skinheda...je to v cloveku a ne na jeho obleceni.

44 nobby nobby | Web | 5. prosince 2009 v 19:53 | Reagovat

Hm... zajímavá diskuze ;) ...
Nejdřív k tomu článku: vážně skvěle napsáno, mít vlastní nézor je mnohem víc důležitý, než názor ostatních lidí, což si mnoho discantů neuvědomuje, neříkam že je mam nějak v lásce, ae co si budem povídat, stejně jako je pár "špatnejch punkáčů" je i "špatnejch" discantů, ovšem znám i pár (vážně pár) discantů, kteří sou vážně fajnový, a dá se s nima báječně popovídat.
A k drogám... proč ne? Když o sobě vím, že jsem osobnost, a že neudělam nějakej velkej průser (jako s tim znásilněním) proč si extázi nedát? Já sama drogy neberu, a ani mě to nějak nepřitahuje, ae ostatní za to neodsuzuju... je to věc názoru. Svůj názor jsem k tomuto tématu vyjádřila :P
a oblečení? né že by na tom vůbec nezáleželo, ae neni to přece priorita!! Já sema punkový hadry nosim, ae ne proto abych celýmu světu dokázala, že punk je můj život, ae protože se mi to líbí, cítim se v tom jakási uvolněná ... ptostě svoje ...
a btw. skvělej blog toto xD ...
PUNK IS COMING! :DD

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama